Menu Zamknij

ZASADY KORZYSTANIA Z SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU

  1. Na terenie szkoły znajdują się̨ dwa czytniki, do których Użytkownicy zbliżają brelok celem otwarcia drzwi.        
  2. Pojawienie się jednorazowego sygnału dźwiękowego i zielonej kontrolki oznacza otwarcie drzwi.      
  3. Konieczne jest „odbicie” breloka zarówno przy wejściu, jak i wyjściu. 
  4. Wszelkie problemy związane z użytkowaniem breloka należy zgłaszać do sekretariatu szkoły lub wychowawcy (nauczyciela instrumentu głównego). Breloka nie można trzymać w pobliżu telefonu komórkowego, urządzeń multimedialnych, nośników danych. Nie należy go otwierać ani rozwarstwiać.     
    Znaleziony brelok należy niezwłocznie oddać do sekretariatu szkoły lub wychowawcy (nauczyciela instrumentu głównego). 
  5. Wejście osoby postronnej (gościa na teren szkoły następuje po wywołaniu sekretariatu poprzez wideofon. Pracownik szkoły umożliwia otwarcie drzwi i dostęp na teren szkoły. Wyjście gościa możliwe jest wyłącznie przy asyście pracownika szkoły.       
  6. W przypadku, gdy uczeń zapomni breloka kontaktuje się z wychowawcą (nauczycielem instrumentu głównego) lub nauczycielem prowadzącym dane zajęcia. Nauczyciel wpuszcza i wypuszcza ucznia „odbijając” swój brelok przy czytniku wyjściowym.        
  7. Rodzice/opiekunowie odprowadzający dziecko na zajęcia mogą opuścić szkołę zgodnie z procedurą wejścia/wyjścia pozostawiając ucznia pod opieką bez breloka. W takim wypadku rodzice/opiekunowie mają obowiązek odebrać dziecko osobiście po zakończonych zajęciach.

Wyciąg z Regulaminu korzystania z Systemu Elektronicznej Kontroli Dostępu, wydawania i użytkowania breloków dostępu do budynku Orawskiej Samorządowej Szkoły Muzycznej I st. w Jabłonce

Skip to content